Gigant wyszukiwania prawie nigdy nie podaje na jakich zasadach powstają rankingi stron wyświetlanych w wynikach wyszukiwania, tym razem jednak podano do wiadomości wprost: strony internetowe dostosowane do wyświetlania na urządzeniach mobilnych będą lepiej oceniane niż inne. Zostaną również oznaczne etykietką „mobile friendly”.
Sukcesywnie obserwowany jest wzrost użytkowników korzystających z Internetu na urządzeniach mobilnych. W Stanach Zjednoczonych już przewyższają swą liczbą użytkowników komputerów stacjonarnych - w Polsce też jest widoczny trend wzrostowy i tylko patrzeć jak i u nas ta proporcja się zmieni. Natomiast strony dostosowane do urządzeń mobilnych to w Polsce około 10%. (źródło: techcity.pl)
Google udostępnia narzędzie pozwalające ocenić stronę pod kątem jej poprawnego wyświetlania na urządzeniach mobilnych i podaje listę błędów. Zachęcamy wszystkich naszych klientów do "zbadania" jak wypada wasza strona pod tym kątem i dostosowywanie wyglądów swoich stron do urządzeń mobilnych. Przeprowadzamy badanie strony a potem proponujemy optymalne rozwiazanie. Szczegółowe informacje można uzyskać pisząc do nas na adres