Obecnie poszukujemy do naszego zespołu Specjalisty wsparcia IT.
Główne zadania:
-
samodzielne diagnozowanie, prowadzenie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników
-
przygotowanie urządzeń końcowych (komputery oraz telefony komórkowe)
-
utrzymywanie sprawności działania urządzeń końcowych i oprogramowania
-
aktualizacja dokumentacji: bazy sprzętu, bazy incydentów i bazy wiedzy
-
tworzenie i aktualizacja instrukcji dla użytkowników
-
aktywny udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych
-
przygotowanie zamówień i realizacja zakupów sprzętu IT
-
kontakt z autoryzowanymi serwisami, dostawcami usług i wsparcia technicznego
-
raportowanie do Koordynatora IT
Wymagania:
-
minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
-
praktyczna znajomość komputerów klasy PC i urządzeń peryferyjnych
-
wiedza z zakresu administracji stacjami roboczymi Microsoft Windows 7/10
-
praktyczna znajomość pakietu oprogramowania MS Office (szczególnie Word/Excel/PowerPoint)
-
podstawowa znajomość systemów Unix/Linux
-
podstawowa znajomość zagadnień sieci LAN oraz WLAN
-
wiedza o sieciach komputerowych, umiejętność konfigurowania sieci komputerowej
-
umiejętność posługiwania się poleceniami w wierszu poleceń
-
wiedza o bezpieczeństwie systemów komputerowych
-
swoboda w kontaktach interpersonalnych, wysoka kultura osobista
-
analityczne i kontekstualne podejście do rozwiązywania problemów oraz samodzielność w działaniu
-
prawo jazdy kategorii B