Blog

Dlaczego obsługa klienta w e-biznesie jest taka ważna!

Dzisiaj trochę przemyśleń na temat obsługi klienta, która w e-biznesie wydaje się jeszcze ważniejsza niż w biznesie tradycyjnym. Dlaczego? Ponieważ klient internetowy nie ma z nami kontaktu osobistego, takiego jak w sklepie stacjonarnym to musimy wzbudzić jego zaufanie stroną/sklepem internetowym, a także w kontakcie kanałami elektronicznymi przez email lub telefon.

Dobrze obsłużony, zadowolony klient do nas wróci i jeszcze przyprowadzi ze sobą przyjaciół/nowych klientów, niezadowolony klient póści w obieg złą opinie o nas co może zaowocować stratą nie tylko jego ale i sporej ilosci potencjalnych nowych klientów, którzy przeczytawszy złą opinie o nas w sieci nie zdecydują sie na zakup u nas.

 

Jak dbać o klienta w e-biznesie pisze w cyklu artykułów na ten temat Pawel Krzyworączka na swoim blogu ebiznesy.pl

POLECAMY!

O firmie TOMP

Jesteśmy firmą z dużym doświadczeniem, podejmujemy się wielu nietypowych projektów i przygotowania indywidualnych rozwiązań, naszym mottem działania jest "POMOŻEMY ZREALIZOWAĆ TWÓJ CEL"

Pomoc zdalna

Kontakt

TOMP Tomasz Jakubowski
Al. Prymasa Tysiąclecia 46
01-242 Warszawa

biuro@tomp.pl

tel.  +48 502 51 85 84

Wyszukiwarka