Dzisiaj trochę przemyśleń na temat obsługi klienta, która w e-biznesie wydaje się jeszcze ważniejsza niż w biznesie tradycyjnym. Dlaczego? Ponieważ klient internetowy nie ma z nami kontaktu osobistego, takiego jak w sklepie stacjonarnym to musimy wzbudzić jego zaufanie stroną/sklepem internetowym, a także w kontakcie kanałami elektronicznymi przez email lub telefon.
Dobrze obsłużony, zadowolony klient do nas wróci i jeszcze przyprowadzi ze sobą przyjaciół/nowych klientów, niezadowolony klient póści w obieg złą opinie o nas co może zaowocować stratą nie tylko jego ale i sporej ilosci potencjalnych nowych klientów, którzy przeczytawszy złą opinie o nas w sieci nie zdecydują sie na zakup u nas.
Jak dbać o klienta w e-biznesie pisze w cyklu artykułów na ten temat Pawel Krzyworączka na swoim blogu ebiznesy.pl
- 8 powodów, dlaczego obsługa Klienta w e-biznesie jest taka ważna
- „Kumulowanie Powodów Do Narzekania”, czyli słów kilka o wkurzonych Klientach
- „Oddzwonię / odpiszę do Pana” – magicznie działająca technika
POLECAMY!